Bez kategorii

WRACAMY!!! – czyli wielki, no może trochę mniejszy, powrót lisa na internety

Oj, dawno mnie tu nie było. Od nowego roku postaram się chociaż raz w miesiącu wrzucić coś wartego przeczytania. Jest to moje główne postanowienie na 2019 rok, więc mam nadzieję, że wytrwam do połowy roku…a potem to już z górki.

Wracamy ze zdjęciami nowej jakości (co widać na pierwszy rzut oka), bo od razu po wakacjach kupiłam wymarzony aparat. Nareszcie wszystko na blogu będę wyglądało tak jak sobie zaplanowałam, bez ograniczeń wynikajacych z pstrykania fotek kalkulatorem.

Mam kilka zaległych wpisów w zanadrzu, więc przynajmniej na chwilę obecną brak tematów nie będzie przeszkodą w przestrzeganiu postanowienia. Trzymajcie kciuki.

SzczęPSIwego Nowego roku

Jedna myśl w temacie “WRACAMY!!! – czyli wielki, no może trochę mniejszy, powrót lisa na internety

Dodaj komentarz